DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENGASIH

"Ketika inilah hatiku rindukan kasihNYA"

Sunday, December 12, 2010

im fall in luv, but...

~bismillahirrohmanirrohim~

Setelah 12 hari menjalani hidup sbg student praktikal..
baru kini aku memblogkan diri lg.. :)
1st thing 1st, aku ingin memanjatkan kesyukuran
kehadrat Allah swt... Alhamdulillah..
result sem 5 sdh kluar.. Alhamdulillah..
ALL PASS!!!!!
Alhamdulillah... syukur Alhamdulillah..
sangat2 merisaukan apabila ada dua paper
atau dlm english nya killer paper..
sbb time exam papers tu,
buka jak soalan nmpk blank trus..
bkn sbb xda ink, tp sbb soalannya
mak oi.. gila susah..
xtau mau jawab apa.. goreng pun belum tentu sedap..
Alhamdulillah, eventhough its only  C.. 
its better than C- @ repeat..
yg pnting CPGA still up 3.00..

***********

next story..
bila aku nmpk dia, tdetik dlm hati aku "ermmm, jmpa gak aku dgn dia harini"..
bila dia pandang aku, tdetik dlm hati "alamak, dia pndg aku la.."..
bila kami bbalas senyum, tdetik dlm hati "yesss, senyum jg dia dgn aku"..
bila aku nmpk dia dgn wanita lain "xpa, siapa la aku ni.. :'(.."
bila aku xnmpk dia lgsung, tdetik dlm hati "dia cuti ka hari ni?"..

apa semua ni?

.:AFIDAHAKZA:.


No comments:

Post a Comment