DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENGASIH

"Ketika inilah hatiku rindukan kasihNYA"

Tuesday, January 18, 2011

is it right???

~Assalamualaikum wtb~

Seperti manusia lain,
aku juga berhadapan dgn situasi di mana 
aku perlu membuat keputusan yg agak besar
lebih2 lagi apabila keputusan itu melibatkan hal
peribadi hidup aku..
peduli la apa org lain nak kata,
if actually im talking about my "mr.right".
im 24years old now..
umur yg sdh patut utk fikir pasal jodoh..
is it wrong, when im going to start thinking about mysoulmate?
aku takut menerima sapa2 slps break few years ago..
persepsi aku pd lelaki berubah slps tu..
bg aku, semua lelaki adalah sama..
they will simply say the word "break" without any reason..cehh..
aku lebih selesa menyimpan perasaan bila ada kaum adam yg berjaya
menambat hati aku walau dgn apa cara sekalipun..
menyayangi mereka dlm diam adalah jln paling selamat..
but then,here... ermmmm...
dia sdh tau.. dan aku tau aku xbertepuk sebelah tangan..
tp kenapa, aku masih takut dan sentiasa berfikir bhwa semua lelaki adalah sama.
sebaik mna pun mereka, tanggapan2 -ve tetap bmain di minda aku.. haishhh..
lebih2 lagi bila dia tu org jauh.. 
aku akan balik ke sabah n dia akn tetap keja d cni..
0oouuhhh...

dats y.. we're still friend..
sampai bila??.. tunggu la.ada jodoh tu adalah..



2 comments:

  1. kasi doa jak la kakak ar aishah.. kalau dpt kawin alhamdulillah.blh mengelak maksiat.. :D

    ReplyDelete