DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENGASIH

"Ketika inilah hatiku rindukan kasihNYA"

Thursday, January 6, 2011

No Title..

~Assalamualaikum wtb~

     Seperti biasa, aku bangun pkul 6.30 pg memandangkan minggu ni aku shif pagi atau dgn kata lain ofis hour..
so kena bangun awal utk bsiap2 p keja.. lps bangun , terus p mandi.. dan melangsaikan tanggungjawab sbg hamba.. alhamdulillah... :)  lebih kurang sejam slps itu, aku dan kwnku melangkah keluar dr rumah menuju ke tempak keja @ praktikal kami iaitu Hotel UiTM Shah Alam... Syukur, kami smpai dgn selamatnya ke tempat kerja.. 
     Seperti biasa, aku akan cuba mencari apa yg menariknya dgn department yg aku ditempatkan buat masa dua minggu ini iaitu Sales and Marketing Department.. Biasalah, mana2 tempat keja atau praktikal pun, mesti ada something yg membuatkan kita merasa kurang senang.. bak kata org, sudah lumrah hidup.. Redha jak la..
harini keja xbanyak.. edar EO, buat EO, buat quotation, jawab call, ambik tempahan, buat confirmation dgn customer, then deal dgn customer face2face for the 1st time td.. agak blurr jg la td sbb masih baru.tp alhamdulillah dgn kemunculan Puan Fara di tengah2 perbincangan kami td sgt2 membantu.. Thanks Puan Fara..
    *adeh,knpa tiba2 aku rasa mengantuk ni... c u next time..
 ZZZZzzzzzzz

             

No comments:

Post a Comment