DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENGASIH

"Ketika inilah hatiku rindukan kasihNYA"

Wednesday, October 27, 2010

smile :) makes my life wonderful

~ بسم الله الرهمن الرحيم ~
Alhamdulillah, dgn rahmatnya aku masih diberi peluang
menyedut udara bumi yg maha berharga ini..
syukran ya rabb..

................................

bila bangun pagi tadi benda pertama aku buat :)..
alangkah indahnya hidup ini
kalau aku mampu tersenyum seperti pagi tadi
untuk hari2 yang akan datang..

then, aku p mandi n cuci baju sikit..
masak air, buat tea n breakfast dgn biskut..
smbil breakfast aku online
buka facebook n 'hadiah' hatiku..
aku :) lagi..

time meneroka blog ni,
aku dpt ilham dan idea utk mncantikkannya
melalui blog seseorg..
blog dia mmg cntik. i like..
then, aku cuba renovate blog ni
berpandukan blog dia..
thanks to her..
:)

itu sahaja yg aku kongsi..
hihi..

wassalam..

.:AFIDAHAKZA:.

~La Tahzan~